Pagina's

zaterdag 21 april 2012

Driedubbel feest!

Vandaag kregen we onze vuurdoop als 'dubbeldekkinderfeestjenorganisatoren'. 
En ja, dat woord hoort zo lang te zijn om de omvang van de opdracht kracht bij te zetten!
We organiseerden nl.voor de allereerste keer thuis voor beide kinders tegelijkertijd een verjaardagsfeestje, dus dat betekende 15 kleuters in totaal die total loss gaan!

Elke dag geniet ik van die geweldige Flow-kaartjes. Plichtsbewust lees ik er maar eentje per dag en zoals bij velen onder u volgt op het lezen een zucht, glimlach, doordenkertje... enfin, iets wat je dag meerwaarde geeft.

Vandaag gaf dat kaartje ook een zekere, zelfs symbolische meerwaarde, gevolgd door een initiële 'grmbldrrrttt...!' waarna een zucht en 'ach ja' volgde. 
U snapt het meteen:


 Ik was best tevreden over de voorbereidingen...
maar helemaal te gek vond ik den deco:
bij Hema verkopen ze nu tafellopers die je kan scheuren tot placemats volledig in Libertystijl, en bijpassende Scandinavisch geïnspireerde bordjes. Aaaahhh, ook op zo'n kinderfeestje mogen de oudjes  (heel eventjes) hun ding doen!


Belgisch weer, dat betekent altijd improviseren dus werd het een garagefeestje maar met de nodige grote lappen stof, creëer je instant sfeer èn bedek je alles waar je die kleine neuzekes liever niet ziet neuzen.
Clarice was er in ieder geval dolenthousiast over. Vandaag feestte ze in de Raketjeskroon en haar uilenrok, gezien de 'officiële tenue' nog niet af is en voor morgen werd gereserveerd. 


De kids mochten ook elks een stofje kiezen want als bedankje achteraf krijgen ze een klein knikkerzakje...ja er zijn zo van die geweldige gebruiken die je op een simpele manier nieuw leven kan en moet inblazen!


O ja...

Tussen de geweldige drukte door, hielpen al die gretige handjes mij ook om 2 winnaars te kiezen voor de give away!!!

Ik moest razendsnel zijn om te kunnen noteren wie het werden (want uiteindelijk werd iedereen uit het potje geloot en als winnaar benoemd) dus helaas zijn daar vanzelfsprekend geen foto's van.

WINNAAR 1:MAMANON
WINNAAR 2: @YANE

Een hele dikke proficiat enne... 
stuur zsm jullie gegevens met exacte goesting door zodat ik de pakketjes kan preparen! 
Mercikes!!!


5 opmerkingen:

  1. HAHA dikke proficiat!!! Oeps... neen hoor de knikkerzakjes produceer ik achteraf! Enkel een supervrouw kan dat tijdens een feestje ;-s Bij ons was het de allereerste keer en ineens voor onze 2 kids samen dus de kindjes waren tussen 3 en 6 maar ondanks het gigantisch (gezellig) drukke gedoe viel het heel goed mee met dit weer...alleen moet je echt wel grondig voorbereiden en grenzen stellen. Veel plezier met je feestje binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie!!!!!!!!!!
    Ik was stiekem al aan het hopen dat ik deze give away zou winnen, want ik vind dat kleurtje van de stof echt prachtig!

    15 kleutertjes in huis is niet niks! Ik had er overlaatst 11 in huis. Maar gelukkig wel mooi weer! Het zag er super feestje uit en ze heeft een prachtig rokje aan!

    Ik stuur je een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die papier van de Hema heb ik hier ook liggen, ik vind het zo mooi! Wat een bende zeg 15 kleuters! dat kan niet anders dan en pracht feest zijn!
    Proficiat aan de winnaars...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ervan overtuigd dat die kleuters een echt avontuur beleefd hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen