Pagina's

zaterdag 3 november 2012

Easy does it

en daar blijf ik bij!


Een jaar geleden had ik niemand geloofd die zou zeggen,
"awel,
over een jaarke, maakt ge op uw duimpke 
(zonder tutorial of iets dergelijks bij de hand),
iets dat er uitziet als zo'n mooie Bakker pennnezak 
(die hebben zelfs flapkes aan den binnenkant!)..."

OMG.
Easy does it, echt.


Der is niks aan.

Ik maakte een groot plat ritstasje uit één stuk (wel met voering), waarvan ik de hoeken langs binnen nog eens afstikte,
et voilà.
Ahum, het klinkt als chinees misschien maar het is de makkelijkste versie ooit.


OK, veel frullekes kan je nog veranderen en ook nog wat extra's toevoegen is zeker niet verboden, maar hoe plezant is dat om te maken?!

We zijn klaar voor een heel leger pennezakskes, om de wereld te verblijden ;-)


En o ja,
beter laat dan nooit, maakten we voor die lieve D een klein verjaardasgzakske in mijn favoriete vintagestofje,
met andere vintage stofkes in een nieuwe versie: oorbellen, een ring en 2 magneten,
plus een vintagepuzzelpoezekemagneetje en een 'sorry'magneet.

 

Zou dat het laattijdige toch nog een beetje goed maken?! 

En heel bizar maar beide stiksels lijken een schuin kantje te hebben in plaats van schoon recht (zoals ze echt wel zijn ;-)),
heeft onze kodak last van zaterdagochtendluiheid of ben ik dat?

15 opmerkingen:

  1. Voor zo'n schoon cadeauke moogt ge gerust ruimschoots te laat zijn!
    Ook de pennenzak is héél schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke pennenzak! Als het echt zo simpel is moet ik het ook misschien eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favoriet stofke is absoluut het bovenste, hoe schoon is dat zeg! Inclusief pennenzak uiteraard :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk etuitje! En dat stofje met olifantjes is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals jij het uitlegt, lijkt het alsof het niets is ;-). Een hele mooie pennezak met bakker-looks!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi etui! En dat olifantje, komt dat van Playmobil, volgens mij ligt er hier nl. ook zo eentje, haha!! Erg knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moest dat geen stiftenzakje zijn? ;-)
    En dat van die scheve stiksels, dat ligt aan het inzoomen met uwe kodak. Ik heb daar ooit al veel mooie mensen in breedsmoelkikkers mee doen veranderen ...
    Ik vind die pennenzak écht keimooi, is dat echt zo simpel als ge laat uitschijnen? Ja? Alé, ik geloof u!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awel een knappe bakker-pennenzak is dat. Daarvoor steek ik mijn duimpje op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zou dat ook graag kunnen.. Heb je dat ergens geleerd?

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A zo tof gedaan!!!
    En en heel schone kado!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk pennenzakje! Leuk dat er een olifantje aan de rits hangt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Olifantenstofje is zo mooi, een geslaagd pennenzakje!dubbel dikke duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een tof cadeau! En de pennenzak is ook heel mooi! Ritstasjes maakte ik al een poos maar had er eigenlijk nooit aan gedacht dat je er met een kleine aanpassing ook pennenzakken van maken kunt. :-) Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeer mooi!! Heb je mijn mailke ontvangen om bladwijzer te bestellen?
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oesje..nee niks zien passeren van jou, bizar?! Stuur je'm nog een keertje?

      Verwijderen