Pagina's

donderdag 20 december 2012

PIF # 3 & 4 & de mijne

In april vond ik het meteen geweldig om aan Pay It Forward (ken je het (nog) niet, lees dan snel even bij over dit geweldig leuk initiatief!) deel te nemen...
Ach ja, we hadden immers tijd tot 31 december 2012.

Nu, amper 8 (!) maand later,
ben ik blij dat ik op de valreep mijn "vintage-handmade pakketjes" heb kunnen laten vertrekken!

Ja ja, spits jullie oren maar op dat geklepper van de brievenbus ...
het is één dezer "van dattum"!



En ondertussen, kwamen ook mijn PIF 3 & 4 toe met de postbode.
Nummer 1 en 2 zijn ondertussen al lang in gebruik ;-)

Janina, Elke dag Zaterdag, spreads the love met dit handgemaakte hart met schoon labelke. De bijhorende kaart is ook zo zalig! Als je ook zo een hartje wil en/of een goed doel steunen, ga dan zeker eens bij haar piepen.


Maaks-Els zorgde voor haar French touch met dit lavendelzakje en -zeepje en bijpassende knoopjes met lief kaartje.

 

Zalig, 
toch, 
zo PIFen?!

8 opmerkingen:

  1. Spannend spannend en ik ben nogal nieuwsgierig, nu ga ik niet kunnen slapen vanacht plus dat ik morgen pas laat thuis ben, ge stelt me op de proef :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ik ben zo wreed content, dikke dikke mercie, zo schoon allemaal en aan alles gedacht!!!

      Verwijderen
  2. PIF-poef paf, het zijn wel erg leuke PIF-pakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, een tof werkwoord : piffen !
    Dank je wel voor de kaart voor Marte, ze is er héél blij mee!
    Stuur je je postadres door naar carla(dot)killens(apenstaartje)gmail(dot)com?
    Dan komt het beloofde kertkaartje jullie kant op!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je PIF-pakketje ziet er enig uit, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen