Pagina's

dinsdag 8 januari 2013

Gesmolten kleurenexplosie

Dat was het plan...
een simpel plan,
ware het niet dat men beter eerst eens een googlemanoeuvre uitvoert
of gewoon de handigste madame aller madammen raadpleegt...
Kommetjes uit strijkparels:
dat was het plan,
geen inoxen exemplaar met 'gevoerde' binnenkant.

 

 
Maar dus dit even achterwege latende...

Strijkparels:
ze zijn hier hot!
 
Er wordt vanalles ontworpen door ons gamins,
vooral spookjes en griezelige, groezelige maar vooral ook dierlijke wezens zijn/waren in trek....
Tot we deze kommetjes fabriceerden!



Voorpret alom,
Oventijd het allerspannendst
maar na afwerking is er hier nog het allergrootste jolijt! 
Woehaaa!
we zijn blij met ons nieuwe kommetjes!


Er wordt volop gesmuld, gesnoept en gevoederd uit die nieuwe kommetjes.
Een crème glaceke zal iets moeilijker zijn, maar voor de rest kan (bijna) alles! 
 
 
En de kleine zwart-witte exemplaren,
dat zijn onze nieuwe bootjes...


 
Waarom bent u nog aan het lezen?
Ga smelten, die handel!
;-)
 

16 opmerkingen:

  1. Love it! Heerlijk, die regenboogjes! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kommetjes heb ik nog niet geprobeerd en vermits we kleurtjes genoeg hebben is dat een volgende stap!Tof, ook die zwart wit bootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan ook werkelijk van alles en nog wat maken met die dingen! :D Leuk deze schaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het kon dan deed ik het, alleen is de voorraad hier ondertussen door al die leuke kommetjes al zodanig geslonken dat je er misschien nog net een een eierdopje mee kan vullen. Maar kommetjes genoeg in ieder geval.

    Groetjoes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha. Het is puur dat wij ze nog niet in huis hebben :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ja die zijn leuk! Heb net nog een pot gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja maar ja maar ik wilde eerst nog even een reactie typen dat ze er zo gezellig uit zien voordat ik aan de smelt ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof!!!
    Ik heb nog maar net een klein dooske, te zonde om die al op te smelten...
    Maar een goed idee en schoon ook!
    Al gelezen van den Dansing op mijn blog? Zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk leuk ik kon het niet ...vooral die wit zwarte toch maar eens gaan kijken ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En ik had pas alle strijkkralen naar de kringloop gebracht...snif...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor mij is het helemaal nieuw strijkparels: En wat staat het super vrolijk:)
    wens je een hele fijne dag.
    Kram/Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, ik smelt van alles maar dit nog niet, die meiden hebben dat nog niet:P Zijn zo vrolijk, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, ik ben er meteen mee aan de slag gegaan en er zitten nu 2 schaaltjes in de oven. Ben benieuwd, want ik had nog een hele pot met van die kralen staan en wist niet wat er mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen