Pagina's

maandag 13 mei 2013

Moederdag 2013

Moederdag... het is al enkele (6 al!) jaren bijzonder speciaal, net als voor alle andere moeders, maar ...
 
dit jaar was de geweldigste ooit!

 
De gamins keken er precies nog meer naar uit dan ik, want sinds woensdag werden zeer naarstig de dagen en nachten, vol spanning, afgeteld.
 
Zondagochtend hoorde ik kleine (vent)teentjes trippelen tot vaders kant om nog heel even ongeduldig en bijzonder stilletjes naast papalief te liggen wachten om dan beneden vanalles te gaan preparen...
 
Ik viel als een blok terug in slaap en genoot van een bed voor mij alleen, tot het prachtige 8u10, waarop beider gamins aan mijn bed stonden te zingen
'Ge-luk-kige moeder-dag voor jou ...',
waarop dochterlief nog even de slaap uit de ogen wreef want ook zij moest het bed uit van haar minder geduldige broer.

Beneden wachtte een lekker vers ontbijt op mijn maat en zelfs op plateau, in de veronderstelling van een ontbijt op bed ;-)
 
 
 
Het nieuwe stuk krijt-en magneetmuur met witgelakte kader, waaraan ik zaterdagavond de laatste hand had gelegd, werd ingewijd met een toepasselijke tekst en bijbehorende tekeningen, om het ontbijt nog kracht bij te zetten.


De cadeautjes waren geweldig - een risttasje (zelfgestikt in zijn klasje ;-)), verse zelfgebakken koekjes, een zelfgemaakte glasachtig gouden diadeem in prachtig versierd doosje (en nieuwe Fly hakken ;-)) - maar de zelfgeschreven teksten en de tekeningen, die zullen het langste van al bijblijven...
Zeg nu eerlijk, hoe lief is dat?
 
 
The simple things in life are the best!

7 opmerkingen: