Pagina's

donderdag 25 september 2014

Mutshave

 
 
 
De dagen worden echt zichtbaar korter...
en waar we tot gisteren nog van een pracht van een nazomer mochten genieten, voel je nu dat de herfst zijn tijd (en de bijbehorende regen) heeft opgeëist.
 
Toen ik in augustus bij Anki van Zilverblauw de mutsen van Kelly zag passeren, was ik meteen verkocht!
En stiekem dus ook al een beetje klaar voor de herfsttenues ;-)
 
Helaas heb ik (voorlopig) nog geen brei- noch haaktalenten ontwikkeld dus is het best handig als iemand anders mooie exemplaren voor beide gamins kan toveren. Snel beslist dus.
 
De nieuwe mutsen zijn niet enkel heel mooi en zacht, maar ze zijn bovendien volledig met de hand en naar onze goesting in Nederland gemaakt! Ze kwamen toe, mooi verpakt en met naamlabels... Maxime & Clarice wilden ze er zelfs liefst laten aanhangen ;-)




Wij houden van alle producten die met liefde en dichtbij / lokaal gemaakt zijn! Ik vertelde het al vaker, zoals hier en hier ... jammer dat (nog) niet iedereen zo denkt. Het is eigenlijk zo bijzonder als het eenvoudig is; lokaal van echte mensen, maakt een mens blij!

 
Kelly's mutsenproject vind je via Instagram en heet Mutshave.


Voor Maxime werden er 2 oversized beanies gemaakt, lekker stoer. Voor Clarice werden het 'gewone' mutsen met pompom in een andere kleur.
Ik koos de kleuren in functie van de nieuwe winterjassen van de gamins, maar eigenlijk vind ik het ook gewoon best 'schattig' als ze met matching mutsen op stap gaan zonder jas ;-)


Zoals ze meteen het bos in trokken met de nieuwe matching mutsen...
al een chance, kreeg ik wel de seconde om de enige streep zon van vandaag in een snapshot van de gamins te vangen,
alvorens ze met hun mutsen helemaal in het bos verdwenen!
 
 

1 opmerking: