Pagina's

maandag 22 juni 2015

Restored Gathers + Mae Engelgeer








Mijn allereerste bezoek aan de Dutch Design Week, in oktober vorig jaar,
zorgde voor nog meer begeestering, verwondering en inspiratie voor/door meerdere initiatieven en designers.

Ambachtelijk Europees werk mèt een verhaal staat daarbij nog steeds met stip op 1.
De producten zien, ruiken en voelen zeker vlak erna.
Slechts af en toe laat ik dus zoiets op me/ons huis afkomen
- eigenlijk enkel als ik bijna helemaal zeker van mijn stuk ben bij een bestelling... -

Restored (Gathers) brengt verhalen, mensen, ambachten en hun producten bij elkaar
en zo dus ook bij mij ;-)

Koper bracht eenheid en licht in mijn bestelling op deze eerste druilerige zomerdag ...

Een ouder Gather magazine
En enkele gratis gemarmerde Restored kaarten


***

Since I visited the Dutch Design Week, in october last year,
I love
- even more than I did before -
the complete package of designers, (local) craftmanship and their products.

Restored brings their stories even closer.

and some free Restored marbled postcards



3 opmerkingen: